Нашата история
Как започнахме и каква беше историята и историята на нашия електронен магазин Cool-mania? Тук ще се опитаме да ви разкажем как започна всичко от 2010 г. до днес :) Така че седнете удобно и прочетете пътя, който сме извървели и пътя, който все още вървим. Нямаше да сме там, където сме сега, без вашата подкрепа.
Това са САЩ в началото на нашето пътуване :)
Беше 2010 ГОДИНА...
Тази година за нашия екип беше годината на създаване на сайта Cool-mania. Започнахме в скромно, малко пространство от 3 офиса и склад, на тавана, където през летните месеци беше като пустинята Сахара :) Но благодарение на ентусиазма, който вложихме в него, го приехме като предизвикателство, че началото е трудно и затова не се отказахме въпреки жегата или малкото пространство. А ето как изглеждаше в нашия офис на снимката по-долу.
Ето как изглеждаше първата версия на сайта COOL-MANIA
Справихме се и въпреки по-тежките условия и по-малкото пространство, създадохме първата версия на електронния магазин от 2010 г., в която реално имахме само няколко продукта, стартирахме системата за поръчки и изпращане на стоки. Дотогава нашият уебсайт работеше само за 3 езикови мутации. Въпреки това имаше много работа, главно за улавяне на всички „мухи или бъгове“, както го наричаме, които могат да се появят по време на ежедневната работа на електронния магазин, за стартиране на системата за поръчки, доставка, попълване на запасите и икономически и задължения за фактуриране. Научихме всичко, докато работихме с електронния магазин :)
2011 ГОДИНА
За да спечелим информираността и видимостта на нашия електронен магазин и да привлечем вниманието на нови клиенти, ние си поставихме за цел да посещаваме местни музикални фестивали, като BEEFREE 2011, DOWNLOAD festival ZV и др. - където представихме нашите продукти на младите хора . Успяхме да съберем първоначални, много важни контакти и да получим обратна връзка от клиентите и на базата на това разширихме нашия сегмент от предлагани продукти, който първоначално се състоеше само от LED продукти, като светещи тениски, светещи колани , парти продукти и други.
2012 ГОДИНА
Тази 2012 г. се фокусирахме основно върху разширяване на асортимента от около 100 продукта до около 300 продукта , дори ако трябваше да се ограничим в малки складови площи от около 60 m2. Това беше доста трудно, тъй като почти всеки ден пристигаха нови и нови кашони със стоки и едвам нямаше къде да мръднем. Трябваше да намерим някаква система, защото кашоните и стоките почти ни избутаха от офиса, но направихме всичко с любов и въпреки това се забавлявахме :)
2013 ГОДИНА
Дойде моментът, когато знаехме, че трябва да продължим напред и да намерим нови партньорства, нови продукти и решихме да посетим изложенията за електроника в Хонконг. Изложбите бяха голяма полза за нас, те ни помогнаха да се ориентираме в големия свят на бизнеса. Това беше възможност да получим нови контакти за бизнес партньори и получихме още по-голям преглед на новите иновативни продукти, тенденции и какво е „IN“ и какво можем да започнем да продаваме на нашия уебсайт. И след като събрахме контакти и информация за доставчици, започнахме да пускаме други видове от нашата продуктова гама, като камери, шпионски неща или различни интересни джаджи или неща, които трябва да имате.
Нашият изпълнителен директор Марио на голямото изложение в Хонконг
ГОДИНИ 2014-2015
През тези години 2014 - 2015 решихме да се сертифицираме със системата за управление на качеството ISO 9001 . За да спечелим още повече доверието на нашите клиенти, ние решихме да внедрим системата за управление на качеството ISO 9001 и да картографираме всички процеси от получаване на поръчки до доставка на стоки, процедурата за рекламации и т.н. Всички процеси в нашата компания се наблюдават внимателно и имат техните собствени точни процедури за разрешаването им. Това определено е стъпка към повишаване на конкурентоспособността и доверието в нашата компания и на международната сцена.
ГОДИНИ 2016-2018
Годините 2016 - 2018 бяха ключови решаващи години за нас по отношение на създаването на изцяло нов уебсайт Cool-mania , добавяне на много функции и разширяване на езиковите версии до 20 (в момента имаме до 38). Фокусирахме се и върху добавянето на нови продукти, от които вече имахме около 2000 по това време (в момента повече от 5000). Нови продукти от различни категории като авто мото секцията, където си сътрудничихме с висококачествени доставчици на камери и системи за заден ход. Категорията шпионски продукти, джаджи, задължителни и дори парти артикули също се разшири. Добавихме нова категория за красота и открито, която веднага намери своите фенове.
ГОДИНА 2019
2019 г. беше ключова година за нас по отношение на преместването в нови помещения. Стигнахме до етапа, в който вече нямаше къде да съхраняваме стоките от нашите доставчици и буквално се наложи да се преместим в нови собствени помещения. Не само продуктовата ни гама се разрасна, но и екипът ни от 8 готини маниаци :) Така че трябваше да търсим по-големи помещения. И така отидохме да видим новия склад с офиси и пакетиращо помещение, където можехме да си представим бъдещата ни дейност и успяхме:) Все пак преценете сами.
Оригинално предложение - визуализация на шоурум
Първоначално беше просто празно място, но с големи възможности за работа и тъй като прекарваме много време на работа, трябваше да помислим и как да адаптираме и хармонизираме работата на електронния магазин с условията за комфорт на хората, които работят там, както и клиентите, които ще дойдат лично да видят и купят стоките. И така подготвихме първоначална визуализация за това как ще изглеждат работните помещения, склад, офиси, социални помещения, кухня и шоурум , които да служат не само като входна зона за клиентите, но и като презентация на нашите продукти. Така че имахме визия и подготовката за реконструкцията можеше да започне.
И започнахме да възстановяваме...
Първо, вътрешните пространства, преградите на офиси, шоурум, склад и др., започнаха да се преустройват . Паралелно трябваше да се заемем с монтажа на ел. инсталация, климатизация, рекуперация, плочки, настилки, санитарни възли и др. По-късно дойде ред на подготовката на складовите площи, подреждането на стелажи за стоката на два етажа. Освен това бяха обзаведени офиси от офис маси и столове, през компютри, принтери, телефони, офис консумативи до химикалки на масите :)
Не пропуснахме и рекламата на помещенията...
И всичко това се случи при запазване на ежедневното функциониране на електронния магазин в старите помещения, тъй като трябваше да поддържаме гладкото протичане на поръчките и изпращането на стоки за нашите клиенти. Нямаше как да пропуснем и преустройството на външните пространства, залепването на рекламни фолиа, за да може хората да ни намират на новия адрес :)
И накрая преместване на фирмата и склада в нови помещения
И това беше пълен хаос, защото работата на електронния магазин в нови помещения трябваше да бъде адаптирана към преместване (по време на най-натоварения коледен сезон) и в същото време пренасянето на хиляди артикули и сортирането и съхранението на стоки на рафтовете трябваше да бъдат координирани и всичко това наред с нормалната работа на електронния магазин и обработката на поръчките , което изглеждаше невъзможно, но се справихме и с това :)
Успяхме! Компанията се премести, голямо празненство и хайде :)
ГОДИНИ 2020 - до момента
Ето как изглежда нашата компания днес , когато ни посетите:) Успяхме въпреки много трудния период, когато настъпиха лошите времена на Covid-19 през 2020 г., което принуди компанията ни да затвори за няколко седмици и наистина беше се усеща в общия брой поръчки.
Борихме се като всички останали, надявахме се на по-добро утре и непрекъснато се опитвахме да вървим напред и да ви носим нови и нови продукти и подобрения за вас.