Рекламации и връщане

Поръчаните стоки не са наред или не отговарят на вашите очаквания? Ние ще ви посъветваме как можете да рекламирате стоките или ще ви помогнем с връщането на продуктите.

Искам да се оплача от продукт или пратка

Ако закупеният продукт не работи правилно, ние ще се погрижим за помощ при настройка, ремонт или подмяна. Трябва да попълните формуляра за рекламация и да го изпратите на нашия адрес заедно с продуктите.

Рекламирайте стоки

Искам да се откажа от договора и да върна продукта

Можете да се откажете от договора за покупка в рамките на 14 дни от доставката, т.е. да върнете стока, закупена от нашия електронен магазин, без да посочвате причина. Трябва да попълните формуляра за отказ от договора и да го изпратите на нашия адрес заедно със стоките.

Връщане на стоки

 

FAQ - Отговори на най-често задаваните въпроси

1. Как мога да се свържа с отдела за оплаквания?

Можете да се свържете с нашия отдел за оплаквания, като изпратите имейл на: [email protected] .

 

2. Колко време отнема обработката на иск?

Обработваме жалбите своевременно, но не по-късно от 30 дни от датата на получаване.

 

3. Как да процедираме при връщане на стоки?

Можете да се откажете от договора и да върнете стоката без да посочвате причина в 14-дневен срок от момента, в който Вие или посочено от Вас лице получите стоката. След връщане на стоката, ние ще ви върнем платената сума за покупка под формата на изпращане на плащане към вашата сметка.

 

4. Мога ли да се откажа от договора, ако купувам като фирма?

Не, за съжаление фирмата не е физическо лице и следователно не може да върне стоката в рамките на законовия срок от 14 дни, както при частни лица. Възможно е да се договорите за замяна на стоки за други продукти.

 

5. Кой поема разходите за изпращане на върнатите стоки?

Връщането на стоката обратно в нашия склад е изцяло във Вашите компетенции. Това важи и за разходите, свързани с него.

 

6. Къде трябва да изпратя стоките, които искам да върна?

Преди да върнете стоката, опаковайте я правилно и залепете етикет с нашия адрес върху външната страна на опаковката. Ето и адреса за изпращане на пакета с върнатата стока:


Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


Но внимавай! Няма да носим отговорност за състоянието, в което получаваме вашия пакет от превозвача. Ето защо, преди да изпратите стоките, поставете ги в първоначалното състояние, в което са дошли от нас, и напълнете кутията с материал, който ще предпази стоките от повреда по време на транспорт. Ако въпреки това нещо се случи с Вашата пратка по пътя към нас, незабавно се свържете с превозвача, който е поел пратката от Вас и поискайте обезщетение за щетите.

 

7. Искам да заменя стоките (напр. поради грешен размер). Как да процедирам?

Ако продуктът не е използван изобщо (т.е. няма замърсявания по него - косми, мръсотия и др.), само е пробван, възможна е замяна на продукта за друг размер. Необходимо е обаче да попълните формуляра за рекламация и да посочите в забележката искане за замяна за друг продукт/друг размер.

 

8. Мога ли да върна всеки вид продукт?

Определено не. Законът точно определя кои категории стоки не подлежат на връщане. Например слушалки за поставяне в ушите (шпионски слушалки) и други подобни.

Купувачът не може да се откаже от договора, който е предмет

  1. продажба на стоки, изработени по специални изисквания на купувача, стоки по поръчка или стоки, предназначени специално за един купувач (напр. изработване на неоново лого или за гобо проектор, изработка на етикети с име по поръчка по желание на купувача),
  2. продажба на стоки, които са обект на бързо намаляване на качеството или влошаване,
  3. продажба на стоки, затворени в защитна опаковка, която не е подходяща за връщане поради опазване на здравето или хигиенни причини и чиято защитна опаковка е била нарушена след доставката на продуктите (например слушалки за поставяне в ушите - шпионски слушалки, нитритен почистващ препарат и др. ),
  4. предоставянето на електронно съдържание, различно от физически носител, ако предоставянето му е започнало с изричното съгласие на потребителя и потребителят е декларирал, че е надлежно информиран, че с изразяването на това съгласие губи правото си да се откаже от договора (напр. софтуерен цифров/електронен лиценз).

 

9. Кога ще получа плащането си за върнатите стоки?

Изпращаме пари за върнати стоки не по-късно от 14 дни след получаване на пакета и проверка на върнатите стоки. По закон разполагаме с 14 дни от датата на получаване в склада за обработка на стоките от договора. Ще получите парите си обратно по същия начин, по който плащането е пристигнало при нас. При експресни плащания (кредитна карта, Google Pay, Apple Pay и т.н.) парите ще пристигнат във вашата сметка в рамките на 3 работни дни. Банковият превод обикновено отнема 1-3 работни дни. Ако плащането е било с наложен платеж, трябва да попълните във формуляра номера на сметката във формат IBAN (Добавете и името на получателя) за възстановяване и ние ще възстановим плащането по банков път.